Cvik 100

Z Encyklopédia zdravotnej sestry
Revízia z 11:19, 27. máj 2011; Webmaster (Diskusia | príspevky)
(rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie


Pilates Exercise : 100s —powered by eHow.com

Pilatesove cvičenia sú populárny prostriedok na uvoľnenie a relaxáciu, prípadne i na redukciu obezity.

Pokyny inštruktora - preklad:
Náš prvý cvik sa volá 100. Pohodlne sa uložte dole, hnát za hnátom, vztýčte kolená kolmo hore, zdvihnite hlavu nad podložku, ruky dajte 20 cm nad podložku a začnite "pumpovať". Budete rozširovať svoje nohy von. Ak je to nepríjemné, chcem aby ste dali vaše kolená späť do 90-stupňového uhla, oveľa bezpečnejšieho na chrbáte. Zdvihnite ruky 20 cm nad podložku a začnite "pumpovať". Budete vdychovať na päť, vydychovať na päť. Chcem aby ste dali svoj pupok dole proti chrbtici na každý výdych. Chcem aby ste mali ramená uvoľnené a natiahnuté, prsty natiahnuté. Cvik sa volá 100, lebo je to 10 dychov, 10 krát. Naposledy. Výborne. Dajte vaše kolená na hrudník, položte hlavu, a položte nohy dole na podložku.

Zdroj

http://beauty.expertvillage.com/videos/pilates-video-100s.htm

Kategória: Pilatesove cvičenia

Osobné nástroje